2009. november 26., csütörtök

Újság.....

....van, de semmi jó hír! :( Szóval: Levivel voltunk andrológián, eredmény: oligozoospermia max (jelentősen csökkent fertilitás).
Elküldték vérvételre, majd január 22-én genetikai vizsgálatra kell mennie. Egy örökkévalóságig fog tartani ez a két hónap, de nem adjuk fel!!!!!!!!!!!!!
Az én hormoneredményemről nem tudok még semmit, bár telefonálgattam, vártam az orvos hívását, de semmi. Kezdek nagyon bepipulni. Egy hétig várok még..... aztán megyek máshová!

Más: Olvastam valahol, hogy a gyerekek választanak minket. Na ne.....ma megnéztem a M-show-t.

Miért van az, ha a sütitésztát kerekre kell nyújtani, akkor négyzet alakúra sikerül, ha meg négyzet alakúra kellene, akkor meg kerekre???????????????????????????

3 megjegyzés:

Ewus írta...

Kitartás!

Na és a millió puszi :)

D. írta...

Életem, megy a full együttérzés.
Nekem a gyógyszerrel és 5 injekcióval sem tudtak peteérést produkálni, ma egész nap bőgtem. :)
Következmény: Dupla adag injekció, duplaannyiért. És indítok egy műsort Hogyan is kell tönkremenni címmel.... :)

Erika írta...

Drága Detti!
Nagyon sajnálom....Tudom, hogy mennyire megterhelő ez az egész fizikailag, anyagilag és pláne lelkileg! Próbáljunk bízni a duplázásban!!!! Annyira szeretnék Neked mondani valami bíztatót, de tudom, hogy mennyit ér: zsebre teszed, aztán örlődsz tovább, mert olyan kilátástalannak tűnik ez az egész- mi is így vagyunk vele.... De KITARTÁS! Sikerülnie KELL!!!
A műsorodban lehetek az első vendég? Dupla gázsiért székeket is burogatok! :)
Millió puszi és ölelés, drukkolok!!!!