2009. október 3., szombat

....

Amikor kislány voltam, annyit álmodoztam róla, hogy majd egyszer tanító néni leszek, lesz egy magas, barna hajú férjem és természetesen gyermekeink is lesznek. Sokszor el is játszottam a Barbie babáimmal az esküvőmet, tanítottam a képzelt gyerekeket és Andi babámon (aki néger volt) gyakoroltam az anyák fárasztó, de annál szebb teendőit. Aztán tanító néni lettem, lett egy férjem, aki persze nem annyira magas és barna hajú, de nagyon szeretem......csak egy valamit nem tudtam/tudtunk MÉG valóra váltani......a gyermekeket.
Már több, mint egy éve szeretnénk, de sajnos eddig még nem sikerült . Így hát arra az elhatározásra jutottunk, hogy most már aztán tenni kellene valamit. Találtunk egy nagyon szimpatikus nőgyógyászt, úgyhogy elindultunk az úton. Vizsgálatok hada vár ránk, de mindent a cél érdekében!!!!!
Eddigi fejlemények:
  • policisztás petefészkek
  • 3 vérvétel (az elsőn már túl vagyok)
  • Levente vizsgálata (a második vérvételem napján)



2 megjegyzés:

Ewus írta...

Drukkolok, hogy a köv. vizsgálatnál biztatóbbat mondjanak ....

Millió puszi.....

D. írta...

Előre Babám, előre!!!!
Velünk együtt... :D:D:D:D