2009. november 29., vasárnap

Lapcsánka

.....Hmm, de szeretem! Ez számomra a kaják királya!!! Nagyon egyszerű, mégis annyira finom: krumpli, fokhagyma, só, bors! Apukámtól van a recept, kiskoromban rengeteget csinált. Amikor készítem, eszembe jutnak azok az esték, amikor a tv előtt ültünk és lapcsánkát ettünk. Anya mindig tejet ivott hozzá.
Egy dolgot viszont nem szeretek benne: krumplit reszelni. Na de az íz kárpótol!
Most is itt sül...olyan jó illata van.....
Hát igen, ez sem egy fogyókúrás este lesz, de kit érdekel!

3 megjegyzés:

Ewus írta...

Akármennyire is szeretem, soha nem csináltam még :))))Pedig nekem is nosztalgikus :)
Na de majd egyik nap !!!!!!
Megígérem!!!!!!!

Dézsé írta...

Nos, én nem állok be a sorba. Nem szeretem, sosem szerettem. De nektek nagyon jó étvágyat hozzá :-D
(ja amúgy azzuram szeretné, csak nincs aki megcsinálná neki, majd legközelebb ha felétek járunk valakire ráúszítom, süssön neki :-D)

Erika írta...

Júj, Évi! Nem csináltál még????? Pedig a gyerekek is szeretik!

Dézsé! Rendben, csak valaki reszeljen! ;)