2011. február 7., hétfő

Folytatás...

...Egy pillanatra megmutatták Őket és már vitték is vizsgálni. Pár perc és hozták is vissza először Maját, majd Lellét. Nem is tudom leírni ezt az érzést, földöntúli boldogságot éreztem! Aztán elvitték Őket az intenzívre megfigyelésre. Utóbb kiderült, hogy Lellus belekakilt a magzatvízbe és egy  kicsit visszaesett a hőjük, ezért meleg párnára rakták mindkét Picit. Engem a Mátrix osztályra vittek lábadozni, kaptam oxigént, méregették sűrűn a vérnyomásomat, mert műtét közben nagyon leesett, amit éreztem is. Este hét óra körül hozták a Lányokat, majd éjszaka is többször hozták Őket szopizni. Éjjel háromkor állítottak fel először, hát.......mindegy, már el is felejtettem. Másnap reggeltől róttam a köröket a folyosón, hogy minél könnyebben tudjak mozogni. Délután átkerültünk a gyermekágyas osztályra. Erről nem kívánok írni, sz@r élmény volt, kivéve két éjszakás csecsemős nővért. Szöges ellentéte a terhespathológiának. Na de mindegy, ezt is elfelejtjük. Vasárnap haza engedtek szerencsére. Az első két nap káosz volt, Babák sem találták még a helyüket.
Anya nagyon sokat segít nekünk, kicsit félek is, hogy mi lesz, ha elmegy, de hát otthon is várják az unokák.
Kislányaink nagyon édesek, rengeteget esznek, szerencsére van mit, bár nappal is és éjszaka is egyszer pótolni kell. Maja nagyon nem szereti a tápszert, de ha éhes, megeszi. Lelluskámnak mindegy, csak tele legyen a bendő. :) Sokat mosolyognak, viszont fürdeni nem szeretnek még.
Levi is hősiesen helytáll mindenben, tegnap már fürdetett is.
Folyt köv.

1 megjegyzés:

Gabi írta...

Tudom min mentél keresztül,nekem is spinális érzéstelenítésél csinálták a császárt.Most ,hogy már túlvágyok én is rajta,másodszor is aláirnám,hogy így szüljek.;)

Hát,nem lehet neked most könnyű két pici babával.Szerintem valakinek később is ott kellene lenni melletted,amikor már Anyud nem tud,mert egy babával is le van kötve egy anya,nem hogy kettővel!:p;)

De,a pici drágaságok megérnek minden fáradságot!:p:) Én is várom már,hogy tegyél fel új képeket róluk!

Puszi,
Danijel és Gabi