2010. szeptember 16., csütörtök

Megjegyzések...

"- Úristen!
- Részvétem!
- Nem, baj, legalább egyszerre letudjátok!
- Nem lennék a helyetekben!
- Eggyel is nehéz! stb...."
Ilyen és hasonló megjegyzéseket kapunk "kedves" ismerősöktől, amikor elmondjuk, hogy ikreket várunk. A legborzasztóbb a dologban, hogy nem csak olyanok mondják ezt, akik nem tudják, hogy lombikkal sikerült teherbe esnem, hanem olyanok is, akik tisztában vannak vele. Igazából már csak nevetünk rajta Levivel, de először nagyon bosszantott a dolog. Ha esetleg valaki tud valami frappáns választ a hasonló megjegyzésekre, szívesen vennénk, ha leírná!!!!

4 megjegyzés:

Ewus írta...

Szerintem egyszerűen nem kell észrevenni, mintha meg sem hallanátok:-)

Amúgy meg hogy vagy(tok)?????

Erika írta...

Szia!
Nem, nem akadunk már ki, csak úgy visszaszólnék valamit! :)
Jól vagyunk, köszi, már sokszor szemmel látható, amikor rugdosnak. Olyan jó érzés!!!!
Puszi

Timi írta...

Szia Eri!
Ne haragudj, hogy ismeretlenül "lerohanlak", de ehhez muszáj írnom... (egyébként Miáéktól vetődtem ide hozzád, még mielőtt kismama lettél). Az én ikreim 3 évesek, most kezdték az ovit. Még a mai napig is kapok ilyen megjegyzéseket, mint Te... Én azzal szoktam megdöbbenteni az embereket, hogy amikor elkezdik mondani, hogy "Hát, nem irigyellek...", akkor visszakézből rávágom, hogy PEDIG IRIGYELJÉL CSAK NYUGODTAN... NEKED SOSE LESZ EKKORA CSODÁBAN RÉSZED!!! nA, EZ BEFOGJA A SZÁJUKAT. bORÍTÉKOLHATÓ A SIKER.
:)))

További szép pocakosodást kívánok, üdvözöllek: Timi

Erika írta...

Szia Timi!
De jó, hogy írtál! Gratulálok az ovis ikrekhez!
Köszönöm az ötletet, ki fogom próbálni. :)