2010. május 9., vasárnap

Hírek

Nem volt túl jó napom!Ólomlábakon járt az idő, de végre elérkezett a 11 óra. Hívtam a biológus hölgyet, hogy hogy érzik magukat a Gyerekek. Eléggé elszomorított: 13 petesejtből 8 volt jó, ami még szuper, viszont két sejtecskénk kezdett el osztódni.Félreértés ne essék, nem akarunk mi hármas, négyes ikreket, de azért megnyugtatott volna a tudat, hogy több osztódik. Ez van, eléggé el vagyok keseredve! Egész délután bőgtem. Holnap még kell telefonálnom. Nagyon reménykedem, hogy legalább a Kettő sejtecske jól érzi magát. Nagyon drukkolok Nekik!

5 megjegyzés:

Ewus írta...

Én is drukkolok .......

D. írta...

Minden rendben lesz! Egészen biztos, majd meglátod!!! :)

Erika írta...

Aranyosak vagytok! Puszi

Unknown írta...

Az Érdi régió és a Pécsi csaj is drukkol!!!

Pont.én írta...

Hajráááá!!!!