2012. február 20., hétfő

Először is, nagyon szépen köszönjük Mindenkinek a szülinapi gratulációt!

Újra el vagyok maradva a blogírással és még a Lányok szülinapjáról sem írtam...

Január 27-én egy éves lett Lelle és Maja! Ezen a napon fotózásra mentünk, ismét Nikihez. Az ezt megelőző éjszaka elég kalandosra sikeredett, ahogyan a másnap is. :)
Levivel elhatároztuk, hogy gyártunk a Lányoknak egy-egy egyedi, szülinapos kombidresszt. Nagy nehezen találtunk vasalható fóliát lézernyomtatóhoz. Együtt kitaláltuk, aztán Levi kivitelezte a mintát. Készített pótnyomtatásokat is, hátha... Nagyon szép lett, de erre majd később visszatérek....
Szóval, 26-án este lefektettük a Gyerekeket, majd hozzáfogtunk a készülődéshez: Levente elkezdte a lent látható videót, én pedig "Boldog szülinapot"- feliratot gyártottam. Fújtam pár lufit, majd feldíszítettem a szobát. Ez kb. hajnali fél kettőkor volt. 

Ekkor nekiláttunk a minta kombira vasalásához. Vasalom a közepét, szélét, ahogyan írták, vasaló teljes hőfokon, tényleg mindent az előírás szerint. Levettem a papírt, nézem, nézem, hatalmas sárga flekk a minta körül.... Valószínű, a magas hőtől megégett a ruha. Jó, mindegy, van még kettő darab kombi. A következőt átpasszoltam Levinek, hátha nála jobban sikerül. Levettük a vasalón a hőfokot. Persze ez meg nem volt elég neki, így a papíron maradt a fele minta. Annyira elkeseredtem, úgy bántott, hogy olyan jól elterveztük az egészet és a Lányoknak szerettünk volna szépet, erre tessék, nem sikerül! Kb. fél négykor feküdtünk le, de egyszerűen nem tudtam elaludni, annyira bántott. Aztán kitaláltam valamit.... :)
Reggel bepakoltuk a ruhákat, a két kis tortácskát, a Csajokat és, és, és a vasalót! :) Mert én bizony beugrottam a Tescoba, vettem egy csomag kombit.... Igen, a fényképésznél vasaltuk rá a mintát és elég jól sikerültek. Bár Niki arcán nem láttam csodálkozást, de azt nem szeretném tudni, hogy mit gondolt rólunk... :)
Fotók jól sikerültek, Lányok nagyon édesek voltak, bár Lellus a végére elfáradt és kissé nyűgös lett. A torták eredeti állapotáról nem készült kép, mert amint megkapták, leemelték róluk a masnit.
 Majácska

 Két kis ünnepelt

 Lelluska

 Maja tortája

 Két apró talpacska

 Lelle tortája

 Maja az ünneplős kombidresszében

 Puszi Apának

 Maja anyával

 Ajándékaink: Ikrek az Ikreknek :)- Mici készítette, érdemes Hozzá benézni... :)
Lellus a szülinapi kombijában

Aztán itthon négyesben szülinapoztunk, hallgattunk szülinapi zenéket és egy-egy fél tejszeleten meggyújtottuk az első gyertyáikat. :)
Másnap jöttek a vendégek, a család. Mami ismét kitett magáért, gyönyörű tortákat készített a Lányoknak és olyan guszta hidegtállal készült, hogy már nagyon vártuk, hogy ehessünk belőle. Nagyon jól telt a nap, a két kis ünnepelt nagyon boldog volt, hogy ilyen sokan voltunk. 

 Húúú, de finom volt!

 Mami készítette gyönyörű tortácskák- barackos túrós volt mindkettő és nagyon finom!!!!






 Vendégek egyik fele :)



 Papi, Mami és Dédike

 Keresztanyu és az Unokatesók

Anikó (Apa tesója), Keresztapu és Bogi unokatesó

Aztán pár nappal később, a két legkedvesebb munkatársam és barátnőm Rita és Dia jöttek el a Lányokhoz. Rita elhozta Nagylányait is, akik ugyancsak ikrek és akár az enyéim, mint két tojás, úgy hasonlítanak egymásra :)))
Szóval így telt az első szülinap, ahogyan az első év is: "Együtt, szeretetben"
(Én pedig estére belázasodtam :( )

3 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Ennel emlekezetessebb szulinapot nem is csinalhatatok volna a csajoknak mint a fotozas,milyen jo lesz majd vissza nezni nekik evek mulva a sok szep fotot.Imadom az ikreket foleg ha egyformak es egyfroma cucban vannak.puszika

Izabella:-Szabina es Julia írta...

A tortak megy gyonyoruek a tieitek es nagyi altal gyartott is,nem semmi ket barbie tortat kesziteni,gyonyoruek.puszika

Anna írta...

Na vééégre hogy írtál!!! :)
Gyönyörűek vagytok, a fotósról meg áradozni tudnék, szuperek a képek! A tortákhoz gratulálok, ügyes kezek készítették! :) És az ajándékok is nagyon tetszenek. A kombik írtó aranyosak, és nagyon ötletesek! Méltóan megünnepeltétek az első szülinapot!!!! :)