2010. december 2., csütörtök

.....

Jó régen írtam megint, de semmi más oka nincsen a lustaságomon kívül.
Növünk, növögetünk, de büszkén hordom a pocakomat! :)
A 30 hetes ultrahangon már több, mint 1500 grammot nyomtak a Kislányok (????).
Viszont megfordultak, tehát a fenekük van lent. Ez vajon azt jelenti, hogy császár lesz? Igazából úgy vagyok vele, hogy mindegy, csak Nekik jó legyen! Sokat mozognak és néha elég furcsán néz ki a hasam, de olyan jó érzés!
Beszereztünk pár dolgot is már: kiságyak, ruhák, etetéshez, fürdetéshez, testápoláshoz szükséges dolgok. Ja és van már babakocsink is (hordozókkal együtt) elméletileg, gyakorlatilag talán karácsonyra meglesz. Ezt használtan szereztük be, mert az ikerkocsik ára.....

Sokat pihenek, mert hagynak, sőt követelik :), de azért megfőzök, el is mosogatok, meg amit még kényelmesen el tudok végezni, azt megcsinálom.
Hát ennyi, most más nem jut eszembe.....

2 megjegyzés:

Erika írta...

Gabi!
Megkaptad az e-mailemet? Ha esetleg nem, akkor ide is írom, hogy nagyon szívesen olvaslak benneteket!

Gabi írta...

Sziasztok!:)

Sajnos,nem kaptam meg az emailt,nem tudom,mi lehet az oka!:o

Örülök,hogy jól vagytok,ne idegeskedj,én is császármetszéssel szültem,méghozzá nem is altattak el,epidurális érzéstelenítésél és egyáltalán nem volt szörnyű!;)



U.I. Ha nem tudod valamiért elküldeni a gmail címemre,küld a prestigeplaza@sksyu.net re,ez a butik cime,Nóri is ezen blogozik...;)

Puzszi Nektek,pihizz sokat!!!