2010. április 29., csütörtök

A férjem egy hős! Már 4. napja böködi belém a szurikat. Az első nap volt a legrosszabb: kb. 1 órán keresztül barátkoztunk a tűvel, közben én sírtam is, meg röhögtem is. Levi meg csak pirosodott, néha közelített a hasam felé, de párszor meggondolta, aztán végül csak belém bökte. A második nap már neki jobb volt, nekem kevésbé. Rájöttünk valamire: az egyik szuriból fél ampullával kell beadni, másnap a másik felét. Másnap mindig jobban fáj és mi azt gondoljuk, hogy kopik a tű.
Ja, az egyik gyógyszert abba kellett hagynom, mert azt hittem, kilyukad a gyomrom. De maradt ám bőven...:)
Szóval itt tartunk. Szombaton megyünk ultrahangra tüszőnézőbe!

5 megjegyzés:

Ewus írta...

Én vígan böködnélek :DDDDD
Mennek a drukkkok tőlünk :D

Erika írta...

Azt gondolom!

D. írta...

Tényleg hős. Mi nem mertük volna, fostosak vagyunk, igen. Muszáj volt eü-s vendégemet megkérni.
Szombat van, mi újság?

Erika írta...

Minálunkéknál úgy tűnik csak én vagyok fostos. :)
Vannak tüszők mindkét petefészkemben, egyikben több, másikban kevesebb. Még nem számolt és mért a dokink, hétfőn újra kell mennem.
Basszus, meglestelek iwiwen, hihetetlen, hogy már öt hónapos vagy! Röpül az idő! Tudjátok már mi lesz? Vagy titok?

D. írta...

Egyelőre mindenkinek titok, a kis szaros nem mutogatja magát. 13-án megyünk 4Dre, talán majd ott!
Kb. mikorra várható a beültetés?