2010. január 8., péntek

2010. január 8.

Eltelt a téli szünet utáni első hét.
Az iskolában pici elsőskéim egyre ügyesebbek. Nagyon féltem, hogy sok mindent elölről kell majd kezdeni, hiszen kimaradt két hét és sajnos a gyerekek többségével otthon egyáltalán nem foglalkoznak.
Az idő iszonyat rossz. Hideg, nyálkás, csúszós.....utálom!
Tegnap este megnéztem az Igazából szerelem című filmet- kb. a 234. alkalommal. Nagyon szeretem. Nem vagyok az a filmnézős típus, de ami megtetszik, azt évekig képes vagyok nézni: pl.:Bridget Jones naplója, Büszkeség és balítélet (persze csakis a Colin Firth-ös változata),...
Az Alkonyat csak addig tetszett, amíg nem olvastam el a könyvet, az Újhold pedig azért nem tetszett, mert előtte olvastam könyvben (= könyvben sokkal jobb!). Most van egy új kedvencem az Avatar, pedig nem voltam oda sosem az ilyen jellegű filmekért, de ez szuper.

Ja, azt nem is írtam, hogy orvost váltottam!!! Bár az első belépőm, hát hogy is mondjam......kissé égő volt, azért remélem tartalmas lesz a kapcsolatunk! ;))




1 megjegyzés:

Ewus írta...

Mi volt a dokinál? Nem is tudok semmit :((((
A filmet meg majd én is kérnéáééééém....
Milla pusza, tááán vasárnap találkozunk :)